2023

Hej igen! 
Som vanligt långt mellan föregående inlägg men nu ska de bli ändring på detta. Det har hänt väldigt mycket sen sist och bloggen kommer ta en helt ny vändning. Jag är fortfarande kvar på Mallorca och har nu kille och barn. Det va så de blev för mig. Min dotter heter Alice och är 2 år nu. Jag och min kille försöker få ihop livet som alla andra runt omkring oss. Han är elektriker och jag jobbar kvar som receptionist.Var en vända som reseledare och entertainer igen under pandemin men nu tillbaka i receptionen. Kommer under de närmsta veckorna berätta hur detta gick till och berätta om toppar och dalar. Om kärlek i ett annat land till jobb,vänner och kollegor och inte minst hur de är att bli mamma i ett annat land med komplikationer och lycka. Men framförallt vill jag ta upp frågor och sanningar om livet. Om min historia kan stärka eller få någon att känna sig bättre så har min tanke och önskan uppfyllts. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0