Here we go again....

Ja då var man tillbaka på bloggen igen... Tog ett tag...
 
Senaste update... Har varit på Mallorca i nästan 8 månader jobbat som entertainer på ett hotel i palmanova 2 minuters gång från magalufs bar gata. Så jaa en del fest har det vara denna sommren. Hft de bra i värmen och nu är jag hemma i kylan igen, känns konstigt denna gången faktiskt.. De känns lite som att jag förändrats lite denna säsongen, elller iaf mitt tankesätt.... För denna gången känner jag verkligen att jag vill hålla i mallorca,magaluf och entertainer Maria även här hemma... Annars brukar jag oftast slippa tillbaka till skol Maria när man kommer tillbaka. De e inget jag väljer men det blir oftast så men denna gången ska jag försöka hålla kvar vid Mallorca Maria och jag tror att det kommer bli lättare nu när Hamida är här i gbg med... Hon har sett den sidan av mig och fattar vad det är jag faktiskt sysslar med när jag inte är här hemma... Kunde inte vara mer tacksam! Ibland ska man ha tur :D
 
Nu har jag nya planer för de kommande året... först blir det semester!! 4 veckor här hemma och sen 2-3 veckor utomlands med Virginie!! Sen tänkte jag faktiskt ta tag i det där med körkort.... kan ju vara på tiden kanske... och sen i mars blir det nog att åka tillbaka till mallorca och lära nybörjarna entertainer style. Vi får väl se hur detta går...
 
Fick en tankesällare idag... Jag känner nu när jag precis kommit hem tt jag inte riktigt passar in här.. Ja menr jag är rädd för att hamna i hamsterhjulet som de flesta här hemma är i. Även fast jag egentligen vill lugn ner mig och dra med i hamsterhjulet så känns det som om det inte är något för mig... och då fick jag tanken tänk om det aldrig kommer att vara nått för mig.. vart hamnar jag då? Är det utomlands jag skall vara?
 
Time will tell.
 
Mallorca:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0