tillbaka i kylan :)



De e kul hur sällan man skriver nu förtiden. Har ju ifs haft fullt upp med jobb på både Rhodos och cypern men nu är jag tillbaka i sverige igen :). Känns faktiskt bra att vara tillbaka denna gången. Tror att efter några hårda veckor på cypern med irriterande människor runt om mig uppskattar man saker man inte tänkte på innan. Så denna gången är det ganska nice att vara hemma. Kallt och med tanke på att det inte ens snöat än så lär det väl ble kallare.. :P Sommaren är säkrad iaf. Kommer att åka tillbaka till princess på Rhodos om jag nu tackar ja till en sommar säsong. Så nu ska jag göra ännu en kopp te och titta på tv och älska att vara inne i värmen och inte ute i kylan :) wiiiie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0