Världen är full av olika sorters människor...


Tänkte skriva om något annat än Teneriffa denna gången. Men då kommer det bara bli ett nedstämt stycke om hur folk och annat är här hemma i Sverige så jag tror jag fortsätter ett tag till med att skriva om Teneriffa. =) Saknar aktiviteterna! Gevärsskytte speciellt. När inte 40 åriga tyskar skulle lära mig säkerhets regler och hur man använder geväret. Efter att jag precis stått och berättat för alla hur man använder det och hur man INTE får göra...  Haha mina kollegor viste precis vad som hänt varje gång jag kom tillbaka till kontoret från gevärskytte arg som ett bi. Men det är sånt man får ta, macho män som måste bevisa att de vet mer än en liten tjej i 20års åldern.
Hamna faktiskt i en fight en gång. Jag började lugnt men tillslut blev jag sur. Fatta inte hur han hade mage att stå och berätta för mig hur jag skall göra mitt jobb. Står jag och klagar på hur du gör saker och hur du skall sköta ditt jobb? sa jag. Ne de sa jag inte :p Men jag tänkte de + ett antal andra ord :p. Men han skickade faktiskt ett mejl med en ursäkt efter att han lämnat hotellet. =)

Så många olika sorters gäster man haft. Och snart skall jag träffa en gammal gäst faktiskt. Hon va på Teneriffa på vårt hotel i julas och tyckte att jag skulle komma förbi hennes salong så hon kan klippa till mina toppar när jag var hemma igen. Så det skall jag faktiskt ta att göra =).






Denna bilden skickade paret längst till höger till mig efter 3 veckors semester på Teneriffa med vårat skrikande och skojjande runt poolen. Jag brukar använda dreamteam som ett lag namn när jag hade vattenvolleyboll och de skrattade han alltid åt för de va alltid det laget som förlorade haha. Och smiles använde jag alltid för att piffa upp vissa spel och lekar den sista ronden... =)
Och den tyska gubben i mitten var han jag hamnade i fight med haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0