Should i stay or should i go?


I helgen har jag haft en gammal kompis som jag träffade på guide skolan i Barcelona för 1 år sedan (kan inte fatta att det bara är ett år sedan...) Så vi har varit ute och festat och softat och pratat en massa om guide livet :) kul kul.

Saknar verkligen Teneriffa och mitt gamla team och alla andra underbara människor där nere. Där hände det saker hela tiden vilket jag gillar här hemma händer det verkligen INGENTING! När man väl gör saker här så käns det lite gött och va hemma med vänner och annat men annars är det dött asså. Jag vet verkligen inte om jag kommer överleva sommaren här.  Should i stay or should i go?


De Italienska teamet



  Jetski


Jag presenterade Cider för mina vänner på Teneriffa vilket var nytt för dem och de gjorde succe! Specielt smaken Jordgubb/lime =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0