2 veckor kvar



Nu är jag hemma igen. Oslo var väldigt lugnt denna gången. Men det var riktigt gött. Behövde ha en helg att ta igen mig kände jag. Har varit så himla mycket den senaste tiden.
Men nu är Oslo avklarat och nu lägger vi alla tankar och energi på att fixa och planera inför min resa till Spanien. Vill bara åka iväg nu! Pallar inte vänta längre. Men dessa 2 veckor kommer nog gå riktigt snabbt. Måste ju köpa grejer för resan,packa, fixa försäkringar och annat för resan och träffa alla de nära en gång innan jag sticker. Så förhoppningsvis går de snabbt tills jag ligger vid poolen på hotellet :)






                                                                                                              Bränt barn skyr elden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0