Komma iväg



Träffade 3 tjejer här ifrån Gbg trakten som skall åka på reseledar kursen i Spanien precis som jag. =)
Vi gick ut och käkade lite, drack lite vin och tjöta en massa. Jag vill åka nu!
Har fått flyg tider och så nu. Flyger från Stockholm - Skavsta 07.00 den 11 April. Jobbig tid men men det är väl bara att vänja sig vid det nu när man skall bli reseledare =)

På onsdag åker jag till Oslo! Ska bli lite gött att åka upp och bara få vara i några dagar. Det ända måstet jag har är att gå till banken vilket jag fixar första dagen sen har jag hela helgen med vin/te och en cigg i handen på en balkong (med förhoppningsvis vårsol) med vänner och annat lösaktigt folk. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0