Snabba Cash


I helgen var jag nere i Karlskrona och hälsade på mitt Ubåts folk. =)
Va lite kul faktiskt. träffade Mats som jag reste med i Frankrike. Har inte sett honom sen vi kom hem från Frankrike så de va kul! Sen åkte jag på hes whisky röst också. Blev nog lite för mycket gin för min del. Men de e ganska kul å va lite hes, men suger att ha ont i halsen.
Var även nere på Andres ubåt och tittade lite. Lite coolt, massa maskiner sladdar och knappar överallt.


Igår va jag på bio och kollade in Snabba cash.
Ni som läst boken skall absolut inte ha några höga förväntningar på filmen. Jag har läst boken och jag tyckte filmen var helt okej med de har glömt en MASSA detaljer som du får i boken och tatt bort en massa viktig handling. Men det kommer väl en 2a, det var upplagt så.
Jag tycker filmen var helt okej iaf, tycker verkligen att det är en film värd att se. Med tanke på att det är sanning i den.

Ni som inte vet vad den handlar om kan jag ju berätta lite kort för att de handlar om en kille som försöker att passa in i överklassen. Han pluggar och kör svart taxi på kvällarna för att kunna hänga med snobbkompisarna ute på krogen i VIP loungerna med massa champange.
Men han får erbjudande om att börja fixa med knark istället för att köra taxi vilket ger mycket mer pengar... Han hamnar bland andra gäng som även de vill känna snabba cash genom droger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0