Nu är det sex...

dagar sedan jag flyttade till Oslo. Sedan att jag varit hemma de senaste 3 dagarna är väl lite komiskt :p
Men jag behövde åka hem denna helgen, va riktigt nice att komma hem och träffa Anders och Sara som varit ute på havet ett bra tag. =)

Fick åka genom tullen påväg tillbaka idag. Jag viste att de skulle stanna bussen och släppa på en hund för att nosa igenom bussen. Jag trodde att det skulle komma på en stor schäfer eller nått men när de öppnade dörren så kom det in en liten sööt vit sak viftandes på svansen. Skit söt verkligen =) Då va man inte lika skraj längre :p..

Renea den jäveln har skaffat jobb medans jag varit borta på ett cafe, så hon börjar nästa vecka så nu gäller det att leta jobb! Tänker inte sitta här ensam utan jobb och ruttna. Ne pengarna ska rulla in :D haha. Ne har egentligen inte något intressant att skriva, men nu har jag uppdaterat iaf =) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0