Landat i Oslo


Nu har jag och Renea landat i Oslo! Bor i en stor soft 3:a men skönt folk. 2 tjejer från stockholm och 2 killar från Gbg, sen har vi ju då Jonas som bor 200 meter här ifrån men som tydligen alltid är här, men han e soft han med. =) Idag har vi sökt lite jobb och skaffat nytt mobil nummer och ansökt om norskt person nummer som man måste ha för att skaffa konto och annat. Eller aa Renea har ansökt om det eftersom geniet Maria glömde sitt pass hemma som man måste ha när man går dit.. GÖTT MARIA! Men men får hämta det när jag åker hem till Gbg nästa gång.

Imorgon ska vi ut och leta en massa skit... Känner att jag verkligen behöver ett jobb för att få lite struktur på allt. Sen ska jag börja träna lite med. Gå ut och gå och kanske springa en gång i veckan. Våra roomates är väldigt film glada. Så vi kommer å se rätt så mycket filmer när vi är här känner jag. Men det är soft =) Har sett män som hatar kvinnor ( som btw är skiit bra! ) och I love you man ( Riktigt rolig faktiskt, den rekomenderar jag )

Ne nu skall jag gå in till min roomate som jag delar rum med och tjöta lite innan jag lägger mig =) Får väl lägga upp lite bilder på folket. lägenheten och staden snart =)

Har som sagt skaffat norskt nummer nu som jag kommer använda här uppe. Kommer självklart titta till de svenska numret på kvällarna men vänta er inga direkt svar på dagarna från de svenska numret. =)

Sköt om er där hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0