Kollektivet på Töyen gate i Oslo =)






Fina sysselsättningar folk har på sin fritid va haha. Detta är vårat kollektiv och Jonas som Melina så fint har målat.

Det är:
Övre raden: Emz, Renea, Jimmy, Jag och Jonas 
Nedre raden: Melina och Johannes

Kanske är ett bra tillfälle att berätta lite om de jag bor med i samband med detta fantastiska mästerverk =)

Emz: En stockholms tjej full av energi och flumm. Delar rum med mig och jobbar med att köra ut kaffe till kaffe automater, m.m.

Renea vet ni ju nog redan de mesta om.

Jimmy: En go kille från Göteborg, IFKare och jobbar just nu på Ikea.

Jonas: Bor inte i vårt kollektiv men de andra i kollektvet och han bodde tillsammans innan de flyttade till denna lägenheten. Jonas är en kille från Umeå och jobbar med mig på Bunnpris. cool snubbe, har aldrig sett någon bli såå exalterad över att få köpa billig frukt som han. hahah lika kul varje gång :D

Melina: En brud från Stockholm, just nu arbetslös. Går och väntar på att få säsongs jobba i fjällen.

Johannes: Ennu en go gubbe från Göteborg. Han lägger asfallt på dagarna.

Jaa, en liten kort förklaring om folket jag umgås mest med här =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0