Farmville


Detta spelet asså! haha! Lätt beroendeframkallande! Sitter och spelar det nästan varje dag. Odla, ploga, skörda, fixa djur och träd. Bygga bygnader och göra farmen större haha hur kul kan det vara egentligen? Ändå sitter man framför facebook och farmville vaje kväll innan man går och lägger sig. Tur att jag inte är den ända iaf. Farmville is the shiit! :D Blir lite mobbad av mina roomates att jag sitter och spelar detta spel varje kväll haha men ni som har farmville vet ju hur det är ;)

Jag och Renea har fixat en gemensam blogg med där ni kan föja våran resa här i Oslo.

WWW.AWAYFROMHOME.DEVOTE.SE
Gå in och kolla vettja. Får ni inte bara min syn på livet i Norge utan även Reneas. Kommer försöka lägga upp lite bilder där med så ni ser hur vi har det och hur det ser ut.

Idag har vi varit på IKEA och flummat runt. Alltid lika kul =) Fins fler bilder inne på min å Reneas Norge blogg...




Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAH farmville? wtf . jag kanske borde testa, dax att jag lär mig att hjälpa till i byn här?

2009-09-11 @ 18:42:24
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0