Ammoniak ångor...


Första helgen i Oslo.. Blev lite fest med alla rumskompisar och några av deras vänner. Förfest hos oss och sen blev det en tur på stan med massa sång och avslutning på BK. =)

Och idag har jag varit ledig. Så jag och Melina städade lite. Och jag skulle torka golven och frågade Melina vart de hade medel. Medans hon gick och hämtade det så började jag hälla upp hett vatten i hinken. Och här i Norge kan man få RIKTIGT hett vatten från kranen. Mycket varmare än i Sverige, det verkligen ångade. Och så kom Melina med medlet och började hälla i och sa: detta luktar riktigt illa bara så du vet. Jag ba jaja det får man stå ut med och sträckte mig efter hinken för att fortsatta hälla upp vatten och får VÄRLDENS ångor av ammoniak rätt upp i ansiktet. Rensade hela näsan och hövvet. Så allt som har gått fel idag har jag skylt på ammoniaket. Att de är de som gjort mig hög. Så passa er för ångor, inga goa grejer! haha =)






Renea, Emz, Melina och jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0