Ett kvarter upp




Idag börjar jag 3 som sagt och har haft mycket tid nu på morgonen att fixa och dona och ta det lugnt. Gick upp vid halv tolv satte på radion och käka en riktigt nice frukost me te, ägg och ost mackor =) Sen har jag fixat lite med mina grejer. Lagt lite iordning så man vet vart man har sina grejer. Och nu sitter jag här och surfar runt lite. Hur soft som helst att vara ensam hemma och göra vad man vill. Inte så ofta man får vara ensam när man bor med 7 andra. Så nu väntar jag på Melina så vi kan gå upp på vår fina tak terass med te och blicka ut över hela Oslo =) Hann ta lite bilder på vår nya lägenehet =) Här kommer de!



Vår lång smala hall



Här inne delar jag och Melina säng och Jonas sover i sin hårda gröna säng =)



Här inne sover Renea, Emz och Sanna


Här är vårat lilla mysiga röda kök med balkong med lite utikt över Oslo city =)

Det var väl det som var intressant och visa av lägenheten. Kommer ta kort på vår fina takterass någongång med men nu är det RIKTIGT kallt så jag pallar inte gå upp och ta kort just nu haha.

Ha de! =)

www.awayfromhome.devote.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0