Halloween i Oslo =)


Halloween i helgen. Hoppas alla klädde ut sig och hade kul, för det hade vi i Oslo iaf! :D De va as nice, alla gick verkligen in för att klä ut sig och alla blev SKIT BRA! Vissa lite mer läskiga än andra. De va ganska kul att fixa sig i lördags. Alla började runt Kl.6 och då var vi 3 killar och 8 tjejer som slogs om 2 speglar. Ni kan ju tänka er hur det såg ut, haha men det gick faktiskt bra endå =) man har ju lärt sig att verkligen ta hänsyn till andra när man bott så som vi gjort. Men nu har jag ju flyttat hem igen. Både gött och sorgligt. Va riktigt jobbigt att vinka hejdå till Melina, Johannes och Jonas som va så söta och följde mig ner till stationen igår. Kommer verkligen att sakna att krypa ner bredvid Melina och läsa våra böcker och skratta lite åt våran kentaur Jonas innan vi släcker och jag och Jonas somnar in medans Melina sitter med sin lyskeps och läser vidare... Ne jag får åka upp till Oslo snart igen och hälsa på. =) Tack alla mina underbara rumskamrater för denna roliga tid! Men som sagt detta är inget farväl, bara ett see you later ;)




Jag va ett emo =)



Johannes läskigt emo och Meina som Marilyn Manson



Smurfen Jonas och Mimaren Frida =)





Här är vi! =)
Emz va en figur från skräck filmen Barnhemmet, Renea va vampyr och Sanna va MJ

Party People!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0