What if...


Alla vet vi hur det käns att kolla tillbaka i tiden och undra what if... Den känslan klarar inte jag av. Jag måste nästan hoppa in i saker ibland bara för att inte behöva se tillbaka och tänka just what if... Vissa saker är skrämande och nerverna säger till. Men när nerverna kommer smygandes så tänker jag på den otäcka känslan what if, och de ger mig en push att faktiskt testa på och gå vidare. Tyvärr funkar inte alltid detta. Vissa saker vet man redan i förväg att det inte kommer funka, att man inte klarar av det. Detta är nästan en värre känsla. Att det inte funkar och att man inte kan göra någonting åt det, önskan om att saker och ting skulle varit lite annorlunda. Men man kan inte ändra på allt. Vissa saker är som de är. Och man kan bara hoppas på att när man själv inte kan göra något åt det, att någon annan kan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0