SFB - Girls night out!


Solen lös riktigt gött igår. Å det tog jag och Eve vara på och gick ut med kaffe och cigg =) så underbart gött! ( dock lite för många cigg :p) Senare på kvällen tog jag med mig min vin flaska och drog ut till eklanda där vi satt ett gäng och drack vin och snacka lite skit hos en kompis. Det e så himla gött när man kan sitta ute hela kvällarna nu. Då ser man verkligen fram emot sommaren, stranden och de sena grill nätterna. Då är det inte längre så farligt att man är kvar här i Sverige bland vänner och sol =)

Idag är det utgång som gäller. Vi taggade som fan igår och bestämde att idag kör vi en vild girls night out! Alla SFB tjejer. Så idag smäller det! :D

Puss och kram ses på stan ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

du tog cigg, jag såg på. fast kaffe, oh ja!

2009-05-22 @ 20:21:33
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0