En främmande katt..

hahaha ja en främmande katt i huset! kom hem vid 1 från Berså och gick in i mitt rum och satte mig framför datorn. En timme senare så knackar pappa på dörren helt ny vaken och frågar om jag tatt med mig en katt hem. Jag tror att han går i sömnen eller nått. Varför skulle jag ta med mig en katt hem lixom? Å så springer det in en katt i mitt rum. En grå as söt katt. Helt förvånad. Men vi fick släppa ut den igen. Kan inte ha en främmande katt springandes här. Fast den var riktigt söt.

Partybloggare. Japp det är vad jag ska bli. En polare som heter Andy håller på och skapar en sida där fest och musik står i centrum. Han har frågat lite kompisar om de vill vara med som partybloggare på sidan och det tackar man ju inte nej till. Lanseringen beräknas nästa vecka. Så kommer med mer info senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0