En fika, en resa tillbaka till grundskolan...


...Ja, jag var ute på Näset hos Elin min gamla kompis från grundskolan. Hon gick i min parrallel klass och vi dansade rätt mycket tillsammans i slutet. Har inte träffat henne på jätte länge så de va riktigt kul att sätta sig ner och uppdatera varann lite och snacka gamla minnen =).

Var inne på H&M idag en snabb. Matthew Williamson släppte ju sin sommar kollektion där idag. Hittade lite intressanta saker faktiskt och mycket fina och färgglada bikinis.


Imorgon är det fredag och fest! Har verkligen sett fram emot helgen, att få festa och dra ut =) Får ligga i lite nu har jag märkt sen jag och Renea grävt upp lite pinsam och häpnands väckande fakta förra helgen. Sen är det ju Eurovision på lördag, de måste man ju kolla på en stund iaf =).

Ne nu ska jag sätta på en gammal go disney film och drömma mig bort en stund! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0