Drink Tips =)


Hemma efter en kväll bakom baren på Berså och en fika med grabbarna. De e inte så glamoröst att stå bakom baren skall jag säga er. Stress och fulla människor som skriker och aldrig kan bestämma sig är den största dosen man fåår.
Men nu börjar man iaf finna sig till rätta bakom baren =) Lärt sig en massa nya goda drinkar med! Här kommer en av de!

Drink tips:

Bacardi grand melon ( som även är super god att blanda med bara sprite )
Tranbärs juice
Apelsin juice
Krossad is
Lime

Tropisk smak, Super goood =)

Va en sväng i slottskogen idag. De va inte liite skräp på gräsmattan framför Björngårdsvillan kan jag ju säga. Jag är inte avensjuk på de som skall städa i slottskogen imorgon. Kan tänka mig att det ser lika jävligt ut i Asaleadalen. Sjukt! Men de e Valborg =) kommer själv ihåg hur man va i slottskogen me lite sprit man kunnat skaffa när man va mindre. Haha roliga minnen där. ..

Nu är det en fullspäckad helg med grill, övernattning, träning och 5 kamp på liseberg. Ska väll kunna klämma in lite vin och fest där med förhoppningsvis =)  Glad 1 Maj allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0