Time will tell?



En till vecka som gått. Hänt massa saker, tyvärr inte bara bra saker. Vart hos läkarn och kollat upp min tumme. Visa sig vara så att jag skurit av mig en del av senan i tummen så jag får inte anstränga den på minst 4 veckor ( = jag får inte börja praktisera! ) Så nu ska jag gå till sjukgymnasten och träna upp den. It sucks! Men gissa vart jag hamnar under denna tiden? Självklart MSC... Tänker inte ens komentera det denna gången haha ;).  Men såg faktiskt fram emot att få ta tag i praktiken nu, så man får det gjort. Men men de blir inte alltid som man tänkt sig. Lika bra och lägga ner planering och bara go with the flow. Känns som man inte kan göra nått åt saken längre. Så fort man försöker göra eller ta tag i något så går det alltid år helvete. Käns som om de e "ödet" som avgör när,hur och var. Men palla luta sig tillbaka och vänta?! Time will tell...


I helgen har vi firat Maria Z. Grattis! 20 år!! :D


 

                                          Å här är vi hela gänget! =)


Snart är det väl dax och lägga sig. Inte för att man är trött men för att man skall upp kl 6 imorgon. Usch! Ne stannar hälre kvar på msn och diskuterar Håkan hellström med Tonii som btw har bytt upp sig och fixat till sin blogg! =)  Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0