Donken me Danne


Ännu en solig dag! =) Tills jag gick till Donken me Danne nu på kvällen då det började snöa!  Asså Sveriges väder är sjukt! Ingen vet vad som kan hända. Skulle inte bli förvånad om vi hade snö på midsommar...
Ne inga mer negativa tankar nu! Nu är det bara att hålla tummarna för att det blir vår och varmt snart och att jag hittar en bra praktikplats! Japp ni såg rätt. Äntligen har min tumme läkt, så nu skall jag försöka ta tag i drink skakandet så jag kan komma med lite roligt att berätta. Har verkligen inte fått någon (Tonis favorit ord) insperation till skrivandet på sista tiden. Ändring på de tack! =)

Kommentarer
Postat av: sakersominspirerar

Att du har mage till att felstava mitt favoritord.

2009-03-24 @ 01:07:42
URL: http://sakersominspirerar.blogspot.com
Postat av: Maria

haha förlåååt då. Inspiration såklart! hahah ;)

2009-03-25 @ 23:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0