Step by step


1 Vecka har gått sedan jag slutade för denna gången på MSC. Har alltså inte gjort något speciellt denna veckan utan varit ute och njutit av solen och vart i goda vänners sällskap. Men nu börjar jag att tröttna på ledigheten igen. Dags att ta tag i saker.

Mål. Det känns som om man måste ha mål här i livet, Och det har snurrat i mitt huvud denna veckan. Plötsligt känner man sig stressad för att man inte vet vad man vill eller inte uppnått de man velat uppnå vid denna tiden. Men varför känna sig stressad och ha bråttom med saker och ting egentligen? Och även om man försöker att intala sig själv att det kommer lösa sig, det kommer komma, sluta stressa. Så kommer ångest kännslorna och stressen endå.

Ne, nu är det helg och fest! och nästa vecka ska vi ta tag i saker! Måste se till att nå mina mål jag satte upp för snart ett år sen. Det är väl så man får ta sig fram. Step by step.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0