Södra frankrike och spanien


Jaa glad midsommar på er alla i efterskott hoppas ni haft en härlig midsommar helg. Det har jag haft =) Soft som bara den. Trodde det skulle bli lite vildare fest i fredags faktiskt men det var ganska gött att det va så lugnt som det va. Jag va i Borås i min sommar stuga med min kusin, Renea mina bröder och deras kompisar. Grill och vin och lite shots, gött =)
Och imorgon skall jag iväg igen... En kompis ringde mig igår kväll och frågade mo jag var sugen på att hänga med på Road trip till Biarritz södra frankrike och surfa. Spontant. Vem kan säga nej till de? så de va bara och palra sig hem och börja packa. Och imorgon bär det av =) Ska bli gött att komma iväg ett tag och underbart att inte veta exakt när man kommer tillbaka men vi har tippat på ca 2 veckor. Har även tänkt att försöka trilla över gränsen till Spanien. Men ha det gött alla party svenskar här i Sverige! Ryktas ju på att det ska bli fint väder här i veckan. Ta vara på det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0