Stjärntecken och ostar



Denna dagen har bara försvunnit. Va ute och tog några glas vin igår och Sara hängde med mig hem och kollade på film halva natten och Sara va måtligt glad när min chef från msc ringde klockan 8 på morgonen och undra om jag kunde komma in och jobba idag p.g.a akut sjukdom. Och jag har ju inga anledningar till att säga nej till jobb så de va bara att hoppa upp och göra iordning sig och fjäska lite för Sara så hon skulle köra in mig till stan. haha hon var nojig hela vägen, trodde att polisen skulle stanna henne för att blåsa. Men de slapp hon som tur va =)

På kontoret va allt som vanligt förutom att de gjort om systemet och mejlen så att man inte fatta någonting. De räckte lixom inte att jag knappt kom ihåg nått haha. Men som tur va så hade vi inte ohygligt mycket att göra. 

Stjärntecken - intressant eller löjligt?
Jag tycker det är intressant! =) tycker att det är kul att försöka gissa stjärntecken på en person utifrån deras egenskaper. Man kan faktiskt se sånt på människor sedan fins det ju alltid undantag. Men detta tyckte SJÄLVKLART Thomas va löjligt tills vi kom in på kinesiska stjärntecken då han satt i ca 30 minuter och läste om Råttan,Ormen,Geten och allt va det nu är. Nu skall han komma på "nya stjärntecken" och kom på ost från ingenstans. Men vi har ju några getostar hos oss så jag tror faktiskt på denna iden hahah! ;)

Imorgon är det tillbaks till kontoret klockan 8, så nu skall jag kolla på film och decka..
Ha de nice alla små ostar :p


Vattumanen


Vattumannen är lugn, envis och självständig. Du ger ett seriöst och okonstlat intryck och ligger alltid steget före i din intuition och klara tänkande. Vattumannen vågar gå sin egen väg och tänker alltid i ett längre perspektiv. Du svävar sällan iväg i känslomässiga och överromantiska drömmar. För dig är realism, kunskap och sunt tänkande stora nyckelord.

När det gäller kärlek har du inga romantiska drömmar eller visioner på hur det ska vara. Kärleken kommer när den kommer. Din partner bör också dela din syn av frihet och oberoende, att man även i ett äktenskap bör leva som två fria människor och inte som en.

Du visar mycket sällan känslor offentligt, men i hemmet överraskar du en del, även på det romantiska området emellanåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0