Laddat batterierna


Har precis lagt upp bilder på facebook från vår road trip. Blir aldeles varm och drömmer tillbaka när man kollar igenom bilderna. De va riktigt kul och precis vad jag behövde för att ladda batterierna. Känns lite lättare att ta tag i saker här hemma när man softat och levt livet ett tag. Va på arbetsförmedlingen idag och imorgon skall jag tillbaka till kontoret, Msc för att få lite papper påskrivna sen blir det ut och kolla om det fins NÅGOT jobb någonstans. Deltid, extra vad som helst just nu så man kan tjäna lite pengar. Gick inte så bra med jobb letandet i Oslo. Vi delade ut en del CVn men ingen intressant som har hört av sig. Får se om de kommer nu i augusti. Egentligen känner jag för att söka mig lite mer söder ut. Där kan man ganska lätt få jobb inom turismen om man kan bra engelska och det kan vi ju om man jämför med va de kan i söder. Men vi får se hur det blir. Hoppas man får något erbjudandande någonstans iaf =) Är det någon som vet ställen som söker personal så får ni gärna tipsa! =) det är typ det enda sättat att få jobb nu för tiden, genom kontakter. 


Kommentarer
Postat av: Vansinnig söderbo

jävla bull här va! snacka inte skit om söder! då tar jag mig upp för världens längsta backe där du bor och sparkar ner dig för den. knarkare.

2009-07-21 @ 23:07:57
URL: http://sakersominspirerar.blogspot.com
Postat av: maria

dö, lugna ner dig lillen ;)

2009-07-21 @ 23:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0