Minttu


Söndag igen och en hel veckas ledighet framför mig =)  Ska bli riktigt gött faktiskt, även om det är lite tråkigt att lämna MSC igen :p hihi.
Inte mycket som har hänt idag. Bakat kladdkaka och kollat på handboll.  Det är ju VM nu, och sverige vann idag mot Korea med 31-25. yeaaah!!

Fredags var jag ute med 2 bartender kompisar och 2 av deras vänner. Blev självklart förfest hos kocken för att sedan dra in till stan. Blev lite mycket minttu shoots för de andra så det slutade att jag gick in på Razzia själv där jag möte upp lite andra kompisar. Man behöver ju inte vara rädd för att inte känna folk på Razzia, halva Frölunda hänger ju där.




Nästa vecka så fyller lilla fisen Renea år. Så då blir det fest igen. Och denna gången är det guld tema som gäller.
Någon som har några tuffa förslag på vad man kan göra? Skulle vara lite kul och göra något extremt hihi =).


Kommentarer
Postat av: Legenden

Jag har en idé om vad du kan ge Rihanna.......

2009-01-20 @ 11:57:49
Postat av: Hjärtat

Umbrella ella ella e e e, she can stand under my umbrella ;)

2009-01-20 @ 11:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0