Skrattanfall


Nu är jag äntligen på bättrings vägen. Idag är det första dagen jag verkligen känner mig bättre =) Hurra!
Idag har alla jul sakerna åkt ner i sina lådor igen, vilket jag tycker är gött. Har verkligen inte känts som jul och nyår detta året, så nu vill jag bara att våren och värmen skall kolla igen så man kan hänga in alla vinter jackor och skor. Men det lär väll ta ett tag till tyvärr.

Pratade med Sara härom dan. Hade ett ganska långt samtal mitt i natten om gamla minnen från Tynnered skolan.
Vi hade en liten tradition de sista 3 åren vi gick där. Sista natten på sommarlovet, natten till skolstarten sov jag,Sara och Jennifer hos Jennifer. Eller a "sov", det blev ju aldrig mycket sömn de nätterna. Speciellt en natt när jag och sara verkligen inte kunde sluta skratta. Vi fick ett anfall och ingen av oss kommer ihåg vad det va som va så roligt vi kommer endast ihåg att vi inte kunde sluta skratta. Och tro mig vi försökte verkligen men det gick verkligen inte och Jennifer blev bara mer irriterad för varje minut. Så jag och Sara fick gå ut och ta en promenad runt gården för att lugna ner oss lite.

De va verkligen en skön känsla att skratta så mycket att man fick ont i magen och vi kunde verkligen inte hjälpa det. Har aldrig haft ett sånt rent skratt anfall ( Vår bukt kommer inte långt ifrån ). Känns som om det var lättare att skratta fritt när man var liten och inte behövde tänka på så mycket. Nästan varje dag i skolan hade man kul, alla i klassen va i skolan för att om man va borta en dag så kunde man missa sjukt roliga saker.
Älskar de minnerna som man kan tänka tillbaka på och små le för sig själv. Har många sådanna minnen från klass 9E och det vet jag att många av oss har =)

Va säger ni klassen, är det inte dags för en reunion snart ?! ;)











                                                  Roffan!! =)

Kommentarer
Postat av: Mix

Vi bor ju i sverige, kommer aldrig bli varmt =(.

2009-01-12 @ 13:37:25
Postat av: Evelina

ÅH! ÅH ÅH! jag tycker vi ska discobowla allihopa därefter köra en redig utgång !

2009-01-13 @ 21:17:02
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: gereen

HAAHHA 9 E is the shit

2009-01-14 @ 23:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0