Drömmar



Någon sa till mig när jag var liten att de svåra är inte uppfylla sin dröm, att lyckas. Det svåra är att hitta sin dröm, att bestämma sig för vad man egentligen vill.  Dessa ord har följt med mig sen dess. Folk har ångest över att de inte vet va de vill när de är 20år. Vem fan vet vad man vill när man e 20? Va e 20 för ålder egentligen.. Äldre säger att man har sina roligaste år framför sig. Man får väll lita på dem och göra de bästa av situationen. Ha kul och go with the flow... Och de som vet va de vill göra är det bara att köra på. Om det är något man vill göra så är det bara att bestämma sig! och folk kommer med undanflykter som egentligen inte är något problem om man bara bestämmer sig.

Jag har alltid velat testa på att vara bartender. Jag bestämde mig för att bli det och nu har jag bara 80 timmars praktik kvar innan jag är utbildad bartender. Och det är något av det roligaste jag gjort... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0