Grattis Nea! =)


Igår va de fredag och Reneas födelsedag. Grattis Renea! 19 år! Och de var vi ju tvugna att fira så de va tjej middag hos henne först sen drog vi ut =) Jag hamnade senare på Razzia eftersom Pa dratt dit en massa folk för hans sista festhelg ute på svensk mark. Han flyttar nämligen till Usa om en vecka vilket är väldigt sorgligt. Så efter någon shot för mycket igår så föll en och annan tår hahah, men e det sorgligt så e det.

Var även på MSC igår och hälsade på och sponsrade med lite kladdkaka som Athena och Tobbe mumsa i sig på 2 minuter, haha  kladdkaksmonster! =) Sen var man ju fast där en timme med Thomas och Tobbes kassa skämt :p.

Idag har man bara tatt det lugnt. Sovit halva dan och sedan film kväll me Nea. Blev My best friend's girl. De va bra. Typisk amerikansk drama-komedi. Men den var rolig och det är altid lika roande att se Renea lysa upp och bli upprymd när allting slutar lyckligt. När killen får tjejen efter många om och men. Skaffa ditt eget drama Nea!! ;) haha




Ne nu skall jag sova, så gonatt alla natt ugglor! =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

ah så typiskt att jag inte va ute den kv o inget i mitt följe ville joina!buhu. my bestfriend's girlfriend.. jag tyckte den va bra men lite för förrutsägbar(stavning?), som alla romantiskt komedier!

2009-02-01 @ 23:46:01
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0