Handbolls dax!


Nästa vecka börjar jag spela handboll igen!! :D Helt underbart! Så nu måste jag verkligen se till att hålla mig frisk! Jag och Renea var nämligen nere i sport hallen och kollade på träningen idag. Och både jag och Renea lös upp när vi öppnade dörren och hörde ljudet av studsande bollar och kände lukten av svett och hård ansträgning. Helt underbart att komma in i en handbolls hall, allt faller på plats igen =) och nästa vecka börjar vi träna igen!

Har även varit och simmat idag och softat i bubbelpoolen. Riktigt nice att ligga där bland bubblorna och bara slappna av när man vet att alla andra är ute och jobbar, går i skolan eller gör andra jobbiga saker. =)



Mitt gamla och just då leriga lag =) de va längesen!



Jag och Rihanna ;) hahah

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

My cinderella..

2009-01-23 @ 10:52:25
Postat av: jens

wazzaaaaaaaaaaaaaaaa

2009-01-23 @ 20:42:34
URL: http://jensur.blogg.se/
Postat av: Legenden

...ella ella ella

2009-01-24 @ 18:54:11
Postat av: Legenden

...ella ella ella

2009-01-24 @ 18:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0