Väx upp?


De är roligt hur vissa personer aldrig växer upp! Och då menar jag inte att man inte kan va barnslig längre och göra saker som e crazy, men att allt är svart och vitt och att man aldrig kan tänka sig utanför sin lila box som man levt i sen man va 14 år. Att acceptera, förstå och ta tag i vissa saker. Jag kan verkligen inte förstå det, men det är väl mycket man inte förstår här i livet.


Igår hade jag en liten sammankomst för mina närmsta vänner här hos mig. Var meningen att vi skulle dra vidare ut, men om ni såg vilken snöstorm det var ute igår så kan ni kanske förstå varför vi bangade det. Satt hemma hos mig och sjung lite Singstar istället och käka go mat som Yasin orkade fixa mitt i natten. (Ni tjejer som tänder på kockar säg till, Yasin är kapet! haha)  Skulle varit kul å ha en mega fest och bjuda in alla gamla vänner ( skulle blivit betydligt lugnare efteråt  ) men jag tyckte att det va otroligt mysigt med enbart de nära och kära som alltid förgyller ens dag =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0