avskeds fest



Å en vecka till på MSC =) kommer aldrig komma därifrån som sagt. lika bra å inse haha. Shippis i torsdags som vi självklart va på. Och i fredags hade vi "avskeds fest" för Sara och Soroor som ska till thai Thailand och Australien i 3 månader typ. SKICKA VÄRME!! =) Först va vi på Viktoria å käka och sen gick vi till Razzia.  3dje veckan i rad nu. Börjar bli lite pinsamt ! Annars har det inte hänt så mycket. Bara tatt det lugnt. Möblerat om hela mitt rum och typ skurit av hela min tumme! MM ni såg rätt! Skulle öppna en glasburk tidigare idag och gjorde sönder hela skiten och skar mig as mycket. skar så djupt i min tumme att man ser vita senor. Som tur e så har jag inte kommit åt senor eller nått annat så får hoppas på att det ska läka så sakta =) men det gör Bajs ont just nu! men men det är bara at bita ihop!



Kolla på min å Saras min! ALLID SAMMA MIIN HAHA. Vi har alltid gjort samma miner på skolkorten i grundskolan.
Ingen vet varför!?  =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

euw. snuskfinger ! måste du berätta det haha! ni kör den i-know-look-good- minen på dansgolvet, jag vet !!

2009-02-03 @ 14:44:00
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0