Gott nytt år

Näst sista dan på året. Kan inte fatta hur fort det har gått. Första tanken är: Guuud vad har jag gjort detta året? inte ett piss. Fast när man man tänker efter och radar saker och ting så har man ju faktiskt hunnit med ett och annat.

Avslutat min bartender kurs med praktik på Berså.
Varit på roadtrip i Frankrike/Spanien 1 månad.
Skaffat pojkvän.
Flyttat till Oslo och tillbaka till GBG.
Haft 3 olika jobb.

Så man har ju faktiskt gjort något vettigt detta året. Enda jag verkligen skulle vilja lägga till på listan är väl körkortet. Men det får vi ta nästa år (kanske :p).

Min sista dag på detta året skall jag faktiskt spendera uppe i Dalarna med Anders. Skall bli rätt kul faktiskt men gud vad det kommer vara kallt där uppe! Igår va det 18 minus grader vid 12 på dan! Så fick packa en extra väska för bara tjocktröjor haha. Så efter jobbet blir det raka vägen till Centralen och sätta mig på tåget. Nästan 6 timmar ta de.

Så då skulle jag vilja tacka alla nära och kära och annat lösaktigt folk för detta året. I början såg det inte ut att bli ett så bra år som det faktiskt blev. =)
Så ha det så kul på nyårs fester och middagar och försök och hålla er på benen till 12 slaget iaf ;)

Gott nytt år!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0