Go baby go baby go!

Precis kollat på Jakten på lyckan med Will smith. Den är ju så bra. Man kan liksom känna igen sig i honom. Inte att losa sitt hem och vara pank kanske. Men just den där känslan att man gör allt för att göra saker rätt och komma någonstans men allt bara går emot en... Man får pusha sig själv och komma ihåg hur gött det käns det är när man når fram dit man vill. Blir alltid lika glad när Will smith i slutet av filmen kramar sin supersöta lilla unge på dagis för att han vet att allt kommer ordna sig. Att efter allt slit så löste det sig. Drömmar kan gå i uppfyllelse bara man inte ger upp.

Har citerat det förut men citerar det igen. "Det är inte svårt att uppnå sina drömmar. Det svåraste är att hitta sin dröm."

Ska avsluta med att skriva vad som hände mig i helgen när vi hade dragit vidare in till stan efter personalfesten på kontoret. Jag fick en gitarr i hövvet!!! Nån j*vla PIIIP kille hoppa runt med en j*vla gitarr som han inte kunde spela på och hoppade in i mig och dunka gitarren i ansiktet på mig. Gjorde as ont och har fått blåmärke och det har svulnat upp över ögat på mig. Hoppas det har gått bort helt tills imorgon. Annars vet jag ett gäng på jobbet som kommer garva åt mig ;) haha. Så akta er för gitarrer på Avenyn. De e farliga!!! =)

Haaaa dee! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0