Festhelg i Oslo

Just nu sitter jag på jobbet och äter kycklingsallad och dricker cola. Mums! =)

Har varit uppe i Oslo i helgen. Träffat Renea och haft avskedsfest för Emz. Blev väldigt lyckat faktiskt. Kom en massa folk och de såg ut att ha kul allihopa. Så det har varit fest och fullfart hela helgen så jag är rätt trött nu faktiskt. Men det hinner jag ju egentligen inte med! Har lite julklappar kvar att köpa och sen har jag fått den stora uppgiften hemma att klä julgranen. Sen måste jag packa upp och städa lite innan morsan tjötar håll i hövvet på mig. "julstädat". Börjar bli ganska less på att bo hemma nu faktiskt. Söker ju lägenhet men det är ju inte så lätt att hitta de i GBG, sen måste man ju ha fast jobb vilket jag inte har. Så jag får väl leva med mammas och pappas tjöt lite till. Har ju planer på att dra utomlands till våren. Jobba eller plugga till reseledare. Får se va det blir av det.
Japp det var en liten uppdatering iaf. Kommer väl upp lite bilder i veckan med, vad längesen nu. Och bilder är ju oftast lite roligare än text.

Ne nu skall jag återgå till jobbet.
Ha d!


Kommentarer
Postat av: Evelina

ut i världen medan du kan! explore beeebee

2009-12-22 @ 16:38:50
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0