Baaakis

Mmm, idag är man lite bakis faktiskt. Hade julfest på jobbet igår med lite för mycket vin. Haha brukar ifs räcka med 2-3 glas vin för mig för att jag skall bli bakis dagen efter. Men nu va det nog ganska mycket blandat med haha. Så nu ligger jag i min säng och surfar och kollar på reprisen av Idol. Alla 3 som är kvar är skit bra, men jag har alltid gillat lilla söta Tove lite bättre än de andra. ¨

Veckan har gått ganska snabbt faktiskt. Jag och Athena skulle åkt till Ullared i tisdags eftermiddag, men hon som hade bilen och skulle köra blev sjuk, så den planen gick ju åt skogen. Å vi som hade taggat så inför det. Men men, så kan det gå.

Kan inte fatta att det redan är december. Man blir så slapp denna årstid! Det är svart när man drar hemmifrån vid halv 8 och svart när man drar från jobber vid halv 5. Och man pallar ju inte göra några större ansträgningar för att hitta på något när man kommer hem. Det blir att käka och bänka sig framför tvn tills det är dags för sängen.
Ganska tråkigt när man gör det vecka efter vecka. Så jag och Agnes har bestämt oss för att börja rida! haha, Så i Januari skall vi antagligen börja rida islands hästar =) Ska bli kul faktiskt, har alltid viljat lära mig att rida lite smått =).

Ne nu ska calle sjunga...
Haa de! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0