Allt ska ner i väskan :p


Så här ser mitt rum ut just nu...

 

hittar hela tiden nya saker och kläder man vill ha med sig men egentligen måste jag kasta ur saker ur väskan. Haha tur att man började i tid. Men kommer väl hem om 1-2 vekor igen och tar ett lass till. Köpa med oss lite mat och självklart sprit =) Är ju som sagt ganska dyrt i Norge. Vi kommer få betala hyra på lite över 2000 NKR och då bor vi i en 3a med 4 andra personer. Så det är dyrt att leva i Norge kan man ju säga...

Kollar på Sagan om ringen med typ. Har sett alla 3 1000 gånger men de är ju sååååå bra. Gillar deras värld och allt. Och så är den så sorglig i slutet, buhu! hahaha nörd... :p

Ne nu ska jag gå tillbaka till min packning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0