Flyttar till Oslo..

Imorgon sticker vi! och som tur är kör Reneas bror upp oss till Oslo. Det underlättar OTROLIGT mycket! =) Blev en del väskor och påsar med mat. Men tror jag fått med mig allt viktigt nu. Förutom datorn då :P den åker ner imorgon.

Måste säga att jag inte har någon speciell känsla alls. Inte taggad, inte otaggad inte de minsta nervös eller sorgsen över att lämna Gbg. Känns som om jag skall resa iväg till landet ett litet tag eller nått. Ändå har jag sagt hejdå till ganska många nu. Men har inte fattat att jag faktiskt ska flytta. Att det står en lägenhet som jag betalar för med en massa roomates uppe i Oslo och väntar på mig...

Som tur är har jag ju datorn med mig så att jag kan uppdatera bloggen. Inte för att jag brukar skriva så flitigt här men kommer att uppdatera lite då och då för er som är lite intresserade iaf ;)

Jag har med mig Oliver upp iaf :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0