Saknad <3




Saknar verkligen min lilla golvmopp! Det är riktigt tomt och ensamt utan henne. Går inte att förklara.
Och jag blir lika ledsen varje gång jag tänker på att hon faktiskt är borta.
Kvällen hon gick bort var jag och mamma på bio eftersom hon bokat biljetter till filmen flera veckor innan. Och Grollan hade ju precis kommit hem och fått massa medicin så vi trodde ju att allt skulle bli bra. När vi kommer hem berättar pappa att Grollan e död och att han tänt ett ljus för henne. Satt vid hennes sida flera timmar och kunde inte riktigt fatta vad som hade hänt. Hon skulle ju bli bra igen! Dagen efter upptäckte mamma att hon varit och hämtat hennes ena toffel och mitt gosedjur och lagt i sin korg innan hennes tid va inne. Vilket gör det hela ännu mer hjärt krossande.

Visst viste jag att min hund betydde mycket för mig men så ont som de gjorde när hon försvann och så saknad hon fortfarande är. Jag förlorade inte bara mitt lurviga husdjur. Jag förlorade en familje medlem. Jag förlorade min vän.

Tänder ett ljus för dig baby. Du är saknad!        R.I.P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0