Tampong sniffaren...

M nu undrar ni väl va detta handlar om. Tampongsniffaren låter ju inte särskilt trevligt men när man är ute i ingenstans så får man ta vad man har.

De hela började en solig lördags eftermiddag efter jag varit på Spa och blivit omhändertagen =) Renea, Mix och jag tar en promenad efter fredagskvällens party. Vi går mot askim vidare ut i ingenstans, och hela vägen kör Renea "leken" Skulle ni va kompis med mig om jag såg ut såhär... ( vet inte hur många som faktiskt kör den här "leken" men det är en av Reneas favoriter iaf ) Efter ett tag orkar vi inte gå längre och bestämmer oss för att sätta oss ner en stund och då börjar Renea blöda näsblod. Vi är mitt ute i ingenstans och är ca 20 minuter från mig (som bor närmst), Vi kollar igenom våra fickor och jag hittar några kvitton och en tampong. Så Renea stoppar upp tampongen i nösan och jag och Mix DÖÖÖR av garv! hahaha Å du snackar om Karma Renea !?





Idag har jag varit på de nya Gamla Ullevi och kollat på Öis - Gais. Första matchen på den nya arenan! Slutade med att Gais vann med 5-1.  Hihi Jag är ju Ifkare så för mig spelade det ju ingen roll men det va kul att så den nya arenan =) Riktigt nice faktiskt =). Där ska man se några fler matcher denna sommaren iaf. Jag och Mix måste ju hålla vårat nyårslöfte och gå på lite mer Ifk matcher.  Mer Blåvitt!! =)





Händer inte så hemskt mycket för tillfället. Eller a inget som ni läsare får veta iaf ;)
Njut av solen nu folket!

Kommentarer
Postat av: sakersominspirerar

G G G A A A I I I S S S GAIS GAIS GAIS!



nee men alla tycker om nyförvärven. :)

2009-04-05 @ 21:33:35
URL: http://sakersominspirerar.blogspot.com
Postat av: Evelina

asså den leken. nea har gjort det sen vi va små, eller den leken "dilemma" kan vi kalla den.. du hon ger dig två usla scenarion och du måste välja vilket du helst vill utföra. tampongi näsan är ju gött!

2009-04-05 @ 22:46:30
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/
Postat av: maria

haha precis eve, du förstår preciiis va ja menar ;)

2009-04-07 @ 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0