Drink tips


Sitter och fyller på mitt kartotek med lite fler drinkar nu inför helgen. Inte kul att glömma av vad som skall vara i drinkarna och inte ha en back up. Men jag är inte så orolig över att jag inte klarar av att göra drinkarna. Är mer lite nervös över hur jag skall hitta allt bakom baren. Visst är det en viss ordning bakom baren men som ny är det väldigt mycket att hålla reda på. Och vissa saker köper de inte in alls eftersom det inte lönar sig. Vill att denna första helgen skall vara över så man kan känna att man funnit sig till rätta bakom baren. Men ska bli spännande att se krogen från andra sidan baren. De är ju lönehelg med så det kommer nog vara ganska mycket onyktert folk. =) Får se hur glamoröst bartender yrket egentligen är :p haha!

Drink tips!

Pairfait amor Fizz

10cl is
4cl Pairfait amor
4cl sourmix
ca 6cl  soda
(kan hälla på vodka)
Citron som garnish =)

Mums!

Kommentarer
Postat av: unce ucne unceu ncuenue

näää men ge fan i dessa lyxdrinkar.



Drink tips #2



Fuck me sideways



bacardi razz

sourz red berry

a little bit of lime

sprite som fan och snåla inte me spriten!

2009-04-22 @ 23:22:30
URL: http://sakersominspirerar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0