Whiskey!

Äntligen fredag!
Idag har det varit en fullspäckad dag. 
Imorse fick jag 2 roliga sms av Renea och en killkompis som båda skriver : Jag tror jag ser din kompis häär, skall han /hon göra halkan idag? så de gjorde halkan tillsammans haha, å båda klarade det! =)
Sedan kom jag till jobbet och gjorde en kopp te till mig som vanligt och satte mig framför min dator och börja jobba, riktig stressig dag idag.
Fredags fikat (som vi har varje fredag) bestod idag av banana split och munkar. Föööööör gott!!
Sedan bar det av in till stan för att träffa Marija och Slaven för att efter många om och men gå till greenwitch och käka och prata om gamla goda tider =) Vi har varit med om en massa roliga saker faktiskt marii! =)
Efter mat och en kopp kaffe drog vi oss hemmåt.
När jag kom hem var broshan på besök och komenterade såklart min fula fisk , som nu har fått ett namn :D
Förlåt Marija men Fiskis är lite fööör fantasilööst! Min brosha föreslog whiskas (som kattmaten - "haha")  
Och då kom jag på de... Whiskey!  =) 

Nu sitter jag hemma i min soffa med hela familjen och tittar på Tv, Filmen min stora kärlek. Inte den bästa filmen men det var längesen hela familjen var samlad framför Tvn, så det är lite mysigt.

Snart skall jag ut och träffa Fibronia och ta en liten sväng runt i Frölunda ¨=)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0