Böcker och en liten notis så ingen missförstår..

Söndag, bästa dagen på veckan.. NOT!
Har varit inne på bokmässan idag med Sara och köpt lite roliga böcker. Nu när vintern närmar sig är det gött att krypa ner under filten, tända ett ljus, göra lite varm chocklad och läsa en bra bok :) låter kanske lite klichit, men de e gött :)

För er som gillar att läsa kan jag rekomendera en riktig höjdare till bok (självbiografi) : Tusen små bitar av james frey och uppföljaren: Min vän leonard. Dessa 2 böcker är grymma! Det handlar om en kille som är alkohol och narkotika missbrukare som åker in på ett hem för att bli bättre. och sedan följer man hans tankar och liv. Den är grymt bra! En av de bästa böckerna jag läst!

Jag älskar självbiografier så om någon har något bra tips, tveka inte att skriva =)





Sedan vill jag bara säga att jag känner absolut INTE någon som heter TONY (Tonii som jag brukar skriva ;) )och vem är RENEA? vet inte vart jag har fått namnet ifrån, måste varit någon som ropat på någon hund eller något liknande när jag var ute och gick förut.. ;)
Ville bara säga det så ingen missförstår ;)


Kommentarer
Postat av: easylife

tycker inte om dig mer. hoppas du faller av stolen och bryter armen på jobbet imorgon.

2008-09-29 @ 00:24:08
URL: http://easylife.blogg.se/
Postat av: Maria

haha, om du bara visste hur mycket du egentligen älskar mig Toni ;)

2008-09-29 @ 12:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0