Rullande skor.

Nu har ännu en måndag nått sitt slut, vilket alltid är bra =)
Maria match makern är tillbaka! haha ska presentera min jobb polare Pär, för mina girls :p oj oj oj hur ska de gå. ?:o haha ne ja skojja bara ;) men är det någon som är sugen på en blind date är det bara att säga till, jag presenterar er gladerligen :)

Var ute och åkte rollerblades efter jag hade kommit hem från gymmet.. fick ett lite flipp ( eller et litet sprutt som jag och Mickis brukar säga :p ) och tog på mig mina rullande skor och tog en tur i området. Det känder som om jag var 10 igen.
Befriande måste jag säga, så jävla gött att bara flyga fram genom gårdarna =) Fick mig att tänka på en massa minnen från Topas republiken, Sunny och Reggae festivalen. Fan va kul vi hade :)

Har fått lite semester med :D haha bara 3 dagar men det kommer bli skiit gött endå. Onsdag-fredag V. 39 (nästa vecka)
Då skall jag allt göra något riktigt roligt och även ta det riktigt lugnt och sova ut lite =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0