Movie staar

Min gud syrra Sara ska bli film stjärna!! haha ne de e kanske lite å ta i men hon ska iallafall vara statist i Andra avenyn, så jag fick lite sällskap ner till bussen idag på morgonen och som vanligt ade hon på sig MINA kläder, från topp till tå ;), gud vilken cool stil jag måste ha :p...
Sedan satte jag mig på bussen, träffa Emelie och vipps så var jag på jobbet där min lilla kompis Agnes va sjuk =(
När man jobbar på ett kontor och sitter framför en dator hela dagen som jag gör så e de viktigt att ha lite roligt folk man kan prata med runt omkring sig, och det e ju tur att jag har det då =) men som sagt så märks det att min lilla Agnes e borta =( ( 3 dar)

Sedan åkte jag till gymmet, träffade Sara och gick på dansarobic. Det är fruktansvärt kul tycker jag. Särskilt när man inte kan stegen och virrar runt på golvet som en liten Bambi som jag och sara oftast gör de första 2-3 gångerna.

På lördag skall jag på Bio, mamma mia med morsan hennes kompis och Marija :D
Sedan skall jag och Marija lämna tanterna å dra ut på korogen =) får se vad som händer där efter ;)

Ne nu skall jag sätta på Tvn och kolla om det fins något kul där =)

XXX


Kommentarer
Postat av: Marija

Ohh yeah girl, de kan du ge dig på.. de va länge sedan jag hade en sån kväll.... "säger vi" men iaf ser fram emot lördagen =) wohoo

2008-09-03 @ 21:10:26
Postat av: Agnes K

Detsamma vännen =)

Vad roligt att få vara med i din blogg, känner mig lite speciell, tack !

Nu är jag back in the office så vi kan sitta och tjata lite om gamla o nya goda tider =)

2008-09-04 @ 08:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0