min helg :)



Måndag igen, men jag är inte så ledsen för det, för på onsdag har jag semester :D bara 3 dagar ifs men det komer bli gött att vara ledig mer än en helg...

Denna helgen har varit riktigt rolig! I fredags var jag ju på bio med mina gullungar :) vi såg The Dark Night som faktiskt va riktigt bra :)

I lördags var jag ute å parta =) började med att jag , Mickis och Mia skulle till chez där vi träffade Younes och adde och deras kompisar, och lite annat folk från eklanda. Sedan begav vi oss till Blvd. På vägen dit hoppar det fram en person från ingenstans och skriker du!!! haha fick hjärtstillestånd, men sedan såg jag att det var Björk haha, skiit längesen man såg honom, så vi bestämde oss för att ringa och tracka lilla sebbe som låg hemma och sov haha, stackarn ;)

När vi kom till Blvd träffade jag Pa =) längesen jag såg honom nu så det var ett glatt återseende.
Sen uppträdde lazee. Grym faktiskt, synd att det var så litet bara.
Resten av kvällen sprang vi runt och snacka med folket och dansade och drack en massa gott :)
Riktigt lyckad kväll faktiskt.
När klockan närmade sig 3 så tog jag, Mickis och Pa våra jackor och gick mot kungsportsplatsen för att ta 50 bussen hem.

När jag och Mickis kom hem käkade vi upp allt i mitt kylskåp typ :P ahha å drack mängder av vatten, runt halv 5 kom vi i säng och runt 5 så sov vi djupt och Mickis drömde konstiga drömmar som vanligt.

Söndagen sov jag läänge, efter att Mickis gått upp klockan 10 för att åka med sin pappa till Renea för att ladda hennes bil batteri, för att Renea vart så smart och glömt att stänga av ljusen på bilen under natten så batteriet laddat ur.
hahahah!! Smart Renea!
Satt i soffan och kollade på film halva dagen och sedan gick jag ut på en liten promenad med Nea och Sebbe. Alltid lika trevligt =)

Händelserik helg, och idag va ja tvungen att gå upp tidigt och gå till jobbet.
Efter jobbet drog jag in till stan för att träffa min lilla serb Marija och hennes pojkvän Slaven =) Alltid lika söta!
Och som vanligt efter många om och men så gick vi på cafe och käkade... mums =)

Så har de senaste dagarna sett ut :)
Och igår kom Tonii med sina lögner om fyllesamtal och annat (följ kommentarerna under förra inlägget. ) haha

Nu skall jag gå in och ta en dusch och sedan skall jag faktiskt gå och lägga mig, för jag är riktigt trött nu..

Ha de gött! rött kött! =)




Min lilla serb och jag =)

Kommentarer
Postat av: Marija

haha!!! alltid ja o du marii =)

2008-09-22 @ 21:02:48
Postat av: Maria

Always! =)

2008-09-22 @ 21:48:35
URL: http://mariabe.blogg.se/
Postat av: easylife

DET VA INGA LÖGNER! FYLLESVIN! (ja hatar dig)

2008-09-23 @ 14:05:05
URL: http://easylife.blogg.se/
Postat av: Maria

hahahah, har du bevis?????? ha!?! ;)

2008-09-23 @ 15:12:04
Postat av: easylife

ja spelade in hela samtalet!

2008-09-23 @ 23:09:20
Postat av: Maria

hahaha faan... :p

2008-09-24 @ 23:15:26
URL: http://mariabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0