Utkast: Första dagen ...

Första dagen på gymmet efter sommaren, har inte varir där sedan April.
Efter 30 minuters träning var jag död. 30 minuter!!snacka om att vara otränad!  
Jag som tränat minst 90 min 3-5 dagar i veckan i typ hela mitt liv. Ne detta skall det bli ändring på!
Bodybalance, Dansarobic och Rullbandet varje vecka hedan efter!!
När jag var påväg hem så gick jag förbi Snabbt och Gott (gatuköket) och gissa vilka som sitter där, Sara, Maria z och Katrin. haha jag blev inte direkt förvånad...
Sedan blev jag hemkörd och var överlycklig över att komma hem och börja min Tisdags kväll framför Tvn.
19.30 Vänner
20.00 Ugly Betty
21.00 Big shoots
Som inte kom idag :'( , antagligen slut för säsongen så jag sitter och kollar på filmen The perfect man.
Den verkar okej. Men absolut inte närheten så bra som Big shoots är =(.
Sedan kommer so you think you can dance som man inte får missa. Även om jag vet vem som vinner det hela.
Vill ni veta vem? :p
Ne nu skall jag kura ner mig i min säng och kolla vidare på filmen.

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0