Ullared

Kl 10 imorse hämtade Sara och Vali upp mig i hennes lilla gröna bil. Vi åkte ut till önnered för att hämta upp Saras arbetskamrat  Mia och efter många omvägar så hittade vi henne i en liten busskur. Sedan hämtade vi Renea och begav oss mot Ge-kås i Ullared :) Efter en stund blir vi trötta på att sitta i den lilla bilen så vi svänger av motorvägen in på en bensinmack där vi tar en wigg paus. Wigg paus! på en Bensin mack! fan va smart sara!! ;) hahah.
Sedan fortsatte vi vår lilla färd.

Har köpt en massa saker nu. Men denna gången tror jag faktiskt att jag inte köpt en massa onördig skit som jag brukar göra. Allt gick på typ 2000  kronor och då köpte jag även sex and the city boxen :D så nu skall vi kolla på en massa sex and the city avsnitt!
Vid klockan 5 så satte vi oss i bilen igen för hemresa. Vi alla var ganska trötta efter ca 5 timmar shopping så det var ganska tyst i bilen större delen av vägen. Tillslut så tröttnade Sara på tystnaden och föreslog Darfur!! hahah ni vet leken där man säger en stad och så måste man komma på en stad som börjar på samma bokstav som staden som personen innan sagt slutar på. Typ: Berlin - New york - Köpenhamn osv...   
Efter ett tag så kunde vi inte komma på fler städer så Vali föreslog att vi skulle gå över till djur.  Efter ett tag blev det Valis tur på bokstaven T och hon kunde verkligen inte komma på något djur på T som vi inte sagt, så jag gav henne ett tips att tänka på havet. Och då säger hon: Tonfisk!!... eller nej det är ju mat... jag och Sara bara tittar på varandra och börja garva.
Kanske inte låter så kul när man skriver om det, men jag och Sara fick oss ett gott skratt iaf :) ellerhur Sara ;)

När jag kom hem var det en snabb ombytning av kläder, en snabb hälsning på brorsan för att sedan dra till stan för att träffa mina gamla klasskompisar Younes, Fibronia och såklart lilla Marija och Slaven :)  Alltid kul och träffa folk från gamla klassen :) 


 


Kolla in vår lilla gröna bil i bakrunden.. Vi fick trycka in allt vi köpt för att sedan knö in oss själva. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0