Taxi Nea!

Fredag!  =) gött gött gött...
Kan ju börja med att säga att Renea tog körkort igår!!! Grattis fis!  Nu är det Taxi Nea som gäller hhaha.
Hon smsa mig vid 3 och frågade vad jag skulle göra efter jobbet, för hon och hennes morsa skulle åka till stan så kunde de hämta upp mig på jobbet när dem var påväg hem. Självklart sa ja okej, ringer när jag slutat.
Kl halv 5 ringer jag henne och frågar vart hon är och då säger hon: vid järntorget, det är väl här du jobbar? och sen börja hon babbla på om att hennes mamma har tatt handledar kurs för att kunna övningsköra med Sandra sen när hon skall börja övnings köra och bla bla bla, hahaha hennes mamma har inte ens körkort! De tänkte inte jag på så jag sprang ner till Fiskekörkan där hon skulle hämta upp mig, och där står hon med sin rosthög helt ensam och vänta på mig...
Haha sen va de road tripp runt stan!
Fan va gött att du fick det gumman!! Sedan berättade hon om själva uppkörningen och avslutade med: Jag fattar inte att jag fått det, jag fattar inte att han godkände mig, jag skulle aldrig godkänt mig själv! hahaah

Idag ska vi på bio, The dark night (Batman filmen) alla säger att den e skit bra med grymma effekter.
Får se vad man själv tycker om den.  Aja Renea hämta upp mig kl 20.00 så drar vi haha ;)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: sebbe

ofta hon hämtade dig hahahahahha

2008-09-21 @ 23:24:50
Postat av: sebbe

ofta hon hämtade dig hahahahah

2008-09-21 @ 23:26:20
Postat av: sebbe

ofta hon hämtade dig hahaha

2008-09-21 @ 23:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0